Ja för nu är det SOMMARLOV !

Och jag går inte i 6an längre somsagt.. saknar de lite redan :( och mellanstadiet !! ♥
ååh :(
aja, nu är det iaf SOMMARLOV! 
Hoppas det blir kul :)

Det kommer nog antagligen bilder sen :) 
Alla var så fina! :) ♥ och vi sjöng "Dont Stop Believing" (stv)

Igår var jag på crousing vid korse med Alma Sofia O Elin Jesper Ronja Kristin Maya och Emma :) Och lite med typ Isak D och Isak B också :))
var ganska kul, sen på slutet åkte jag molly ronja thim kristin och jesper raggarbil med ronjas farfar :D  najs ;) 
juppjuppppp:)

idag efter skolavslutningen så fikade jag med mormor farmor mamma och pappa, sen kom fredrik hem och fikade, sen kom min morbror och fikade :)
Sen kommer väl min morfar och syster hem och fikar :)



Ja, jag tog kort med mobilen på kameran ;p haha ..
jag har inte laddat in bilderna på datorn än.. ♥


kram ♥♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0